Opis
1.Wymagania kwalifikacyjne:
1) niezbędne:
a) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia;
d) wykształcenie minimum średnie,
e) co najmniej roczne doświadczenie w administrowaniu sieciami,
f) znajomość podstaw wirtualizacji opartych na środowisku Microsoft.
2) Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie informatyczne,
b) bardzo dobra znajomość systemów Windows 10/11 Professional,
c) znajomość zarządzania Windows Server w tym Microsoft Active Directory, bazy danych SQL, mile widziane certyfikaty;
d) znajomość zarządzania systemami Linux w tym: ubuntu serwer, proxmox, truenas
e) znajomość konfiguracji przełączników / routerów / punktów dostępu,
f) bardzo dobra znajomość pakietu Office,
g) znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych — mile widziane certyfikaty